Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Методические материалы
В разделе материалов: 14 Показано материалов: 1-10
ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ – така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання:
- кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати;
- від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.
|
Класифікація форм і методів інтерактивного навчання (за О.Пометун, Л.Пироженко) та основні принципи інтерактивної діяльності на уроці. |
Суть інтерактивного навчання в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами процесу, розуміють, що вони роблять.
Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроку.
Зрозуміти всю глибину підходів до вдосконалення сучасного уроку можна лише пройшовши всіма сходинками інтерактивного уроку, дотримуючись вимог до кожного його етапу. |
Матеріал представлений у вигляді структурної таблиці, в якій розкрито зміст і методичне наповнення кожного етапу інтерактивного уроку з врахуванням його типу і дидактичної мети. Таблиця допоможе і молодому вчителю, і досвідченому педагогу при конструюванні уроку. |
Навчальна співпраця в групах - це така форма роботи, яка ґрунтується на спільній роботі учнів і сприяє гуманізації відносин між учителями й учнями. Знайдіть відповіді на свої питання: як правильно організувати роботу учнів у групах? На що необхідно звернути увагу? Яких помилок можна уникнути? Як оцінити роботу учнів у групі? |
Як оцінювати роботу учнів під час проведення інтерактивних занять, як підтвердити, що учні справді набули необхідні знання, уміння і навички, сформували у себе значущі для сучасного життя цінності та професійні компетентності. Ці важливі проблемні питання спонукають педагогів, які застосовують інтерактивні технології, переосмислювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Наприклад, у інтерактивному навчанні важливими є такі вміння, як здатність відстоювати свою думку чи аргументувати свою позицію під час дискусії або дебатів. Отже, оцінювання повинно базуватися саме на цих важливих уміннях, а не лише на оцінюванні здатності учня запам’ятовувати та відтворювати фрагменти інформації. Разом із застосуванням традиційних методів оцінювання рівня навчальних досягнень учнів шукають також альтернативні підходи до вирішення цього питання.
|
Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Вона дозволить учням оволодіти вміннями висловлюватися та активно слухати. Як організувати роботу учнів у парах
|
Орієнтовні види навчальної діяльності для роботи в парах |
Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і регламент проведення інтерактивної вправи |
В статті наведено ряд нестандартних типів уроків, на яких доцільніше застосовувати інтерактивні технології навчання, описано їх структурні особливості |
|
|
| | |