КАРУСЕЛЬ

Ефективний для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами (групами). Передбачає:

Організація роботи:

1. Розставте стільці для учнів у два кола (в початковій школі краще добирати такі завдання і питання, виконання яких дозволяє дітям рухатись стоячи).

2. Учні, що сидять (стоять) у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Таким чином, кожен сидить (стоїть) навпроти іншого, висловлює і вислуховує свої ідеї (аргумент, приклад).

3. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє – рухливе: за сигналом ведучого всі його учасники пересуваються на один стілець (на одного учасника) вправо і виявляються перед новим партнером з яким повторюють ту саму процедуру. Мета – пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

При організації роботи в групах, необхідно «пускати по колу» результати роботи кожної групи (заповнений аркуш, створена таблиця, намальований сюжет тощо) для поповнення новими ідеями, поглиблення новим змістом тощо.