АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ

Учні можуть аналізувати:

Цей метод є надзвичайно важливим при правильному та ефективному його застосуванні. У процесі його використання учні здійснюють самостійний пошук і добір інформації; критично її аналізують, оцінюють достовірність;  аналізують специфіку конкретної доби, ситуації, за якої був створений певний текст, а також погляди його автора.

Аналіз ситуації відбувається за схемою:

  1. Факти: що відбулося? Хто є учасниками справи? Що ми про них знаємо? Які факти є важливими? Які е другорядними?
  2. Проблеми: в чому полягає конфлікт? Яке питання ми повинні вирішити для розв’язання ситуації?
  3. Аргументи: якими є ваші аргументи на захист кожної зі сторін ситуації?
  4. Рішення: яким буде рішення зі справи? Якими є причини вашого рішення? Якими можуть бути його наслідки?