ДВА – ЧОТИРИ – ВСІ РАЗОМ
- Використовується, коли необхідно, щоб учасники обговорили якесь питання спершу в парах, потім у квартетах, пізніше в октетах тощо.
- Допомагає в навчанні як викладення, так і вислуховування поглядів, аргументів, характеристики речей, ознайомлення з різними підходами.
- Переваги методу в тому, що навчає вести переговори і робити вибір.
- Проте слід пам’ятати, що його використання (багаторазове повторення) буде ефективним тоді, коли проблема цього варта.
Організація роботи:
- Ознайомлення учнів з питаннями для обговорення, дискусії тощо.
- Об’єднання учнів у пари і обговорення завдання з метою прийняття узгодженого рішення – консенсусу (обов’язково).
- Об’єднання пар в четвірки і обговорення попередньо досягнутих рішень щодо поставленої проблеми. Прийняття спільного рішення обов'язкове.
- Обговорення питання, узгодження позицій і вироблення спільного рішення в більшій групі.