Ротаційні (змінювані) трійки

РОТАЦІЙНІ  (ЗМІНЮ ВАНІ) ТРІЙКИ

Діяльність учнів подібна до роботи в парах. Ця технологія сприяє активному, ґрунтовному аналізу й обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, засвоєння, закріплення.

Як організувати роботу.

Розробіть різноманітні питання, аби допомогти учням почати обговорення нового або роз'ясненого матеріалу.

Використовуйте переважно питання, що потребують неоднозначної відповіді.

Об’єднайте учнів у трійки.

Розмістіть трійки так, щоб кожна з них бачила трійку праворуч і трійку ліворуч. Разом усі трійки мають утворити коло.

Поставте кожній трійці відкрите питання (однакове для всіх). Кожен у трійці має відповісти на це питання по черзі.

Після короткого обговорення запропонуйте учасникам розрахуватися від 0 до 2.

Учні з номером 1 переходять до наступної трійки за годинниковою стрілкою, а учні з номером 2 переходять через дві трійки проти годинникової стрілки. Учні з номером 0 залишаються на місці й є постійними членами трійки*. Результатом буде зовсім нова трійка.

Ви можете змінювати трійки стільки разів, скільки у вас є питань. Так, наприклад, коли проходить три ротації, кожен учень зустрічається із шістьма іншими учнями.

* Учні з номером 0 можуть виступати в ролі консультантів, тому в разі потреби вчитель має можливість скорегувати розташування дітей в трійках.